Thursday, March 3, 2011

hikarimoji oh hikarimoji...

Assalamualaikum...

ihsan google

tengok iklan majalah 3 pasal light grafitti memang buat aku tertarik. memang best light grafitti ni. menggunakan kamera dslr dan bermain dengan shutter dapat menghasilkan satu artwork yang memang salute!

jadi aku cuba mencari internet dan tengok siaran ulangan kat tonton.my pasal satu team yang memartabatkan light grafitti ni. nama team ni hikarimoji light grafitti. gambar-gambar yang telah diorang hasilkan memang buat aku kagum.

sebelum ni aku memang tahu pasal tekni light trail ni. memang ada teknik ni untuk siapa-siapa yang dah biasa dengan dslr.

kat malaysia benda memang baru tapi kalau kat luar negara memang dah lama. kalau tak caye try google. hurm.. tak ada benda sangat nak cerita. jom try benda ni? sapa setuju angkat tangan macam saya (gaya usop HKLBR) =)

2 comments:

  1. smart la..
    masa mlm kemuncak karnival solat ad junior ni wat light trail...
    mmg menjadi la..
    (tetiba rasa nk dptkan dslr skrg!!)
    huhu
    kot2 tau mna2 blog yg terer sal editing and photography ni mhon share ye...
    ngeee

    ReplyDelete