Thursday, December 9, 2010

bila dah jadi blogger tegar...

Assalamualaikum...

musim-musim cuti ni memang syok melayan blog. pagi petang siang malam blog. sampai x larat nak ngadap blog.  inilah kehidupan aku sepanjang hari time2 cuti ni.

bunyi alarm selalu mengejut orang kat rumah aku. tapi bukan aku. haha...

kewajipan jangan dilupakan tau. solat tetap solat...

yeah... jangan kacau aku. perut lapar pon tak apa yang penting dapat bukak blog. ekeke~

adakah kehidupan pagi-pagi korang macam ni? kalau tak macam ni anda belum mencapai tahap blogger tegar macam aku. poyo je bunyi... 

*ok ini time cuti je. time belajar aku tekun... kot. hehe...

4 comments:

  1. @Allin sj je la wt blog ni.. ni blog conteng2.. lg satu blog tulis2.. hihi

    ReplyDelete
  2. owh..ni blog komik ker?
    hehe
    yg gmbr2 tu lukis sndr?
    ;-)

    ReplyDelete
  3. @Allin lebih kurangla blog komik.. sj tempat lepas gian melukis.. hehe. yup.. dilukis oleh insan kidal ini.. hehe..

    ReplyDelete