Saturday, December 11, 2010

si kidal tulis blog...

Assalamualaikum...

sedikit pengenalan tentang diri aku. nama diberi mohd wakiyuddin bin rosnan. 3/3/88 aku dilahirkan. anak ke 5 daripada 7 orang adik beradik.

orang cakap tangan kidal ni kreatif tapi aku taklah sekreatif mana pun. sekadar pandai melukis. melukis adalah hobi dan melukis sekadar nak lepaskan gian.

daripada aku conteng kat kertas-kertas, nota-nota, buku-buku dan mana-mana tempat yang boleh diconteng baik aku conteng elok-elok sikit dan share dengan semua orang.


inspirasi melukis dalam blog ni datang bila tengok blog-blog orang lain yang menggunakan pendekatan melukis untuk meluahkan pandangan atau peristiwa. antara blog itu adalah contengconteng.com. sebab lain ialah aku minat benda ni.

medium lukisan setakat ni hanyalah pensel, kertas dan of coz scanner untuk simpan dalam bentuk fail gambar dalam komputer. tu je... nasihat dan tunjuk ajar amat aku hargai. sekian~

2 comments:

  1. err...salam.
    mmg best lah ade gak kenalan y wt blog gini.. hu3.. sy pon follow gak conteng2.com tuh..sonok tgok org nyer sketching..rasa cm nk wat gak blog cmnih.. anywy.. blog nih mmg superb laah.. hahha..
    jap..1 lagi, bnde nih xla jadi isu besa, cume..tajuk post ni si kidal, ur sketchg tgn tu tgn kiri, tp duk belah kanan.. err...cne ek?

    ReplyDelete
  2. @AMmar btw thanks la ammar.. hehe. tapi duk blah apenye? xpe2 kot2 ade prubahan bole wt gk.. xde hal la.. hehe

    ReplyDelete