Monday, December 27, 2010

new header made by my bro...

Assalamualaikum...

awal pagi ni sempat abang aku designkan header baru untuk blog aku ni. dulu aku pernah mintak pertolongan dia tapi hari ni baru dia berkesempatan buat. thanks bro!


amacam? smart tak? aku memang nak kekalkan konsep simple dan elegan dalam blog aku ni. eceh! 

kat sini aku nak minta maaf kalau aku jarang buat kartun-kartun baru. bukan senang nak selalu buat entri kartun ni. hanya pelukis-pelukis yang memahaminya... lagi satu aku sekarang baru nak pindah rumah. so, keadaan tengah tunggang langgang. insyaAllah lepas settle semua aku giat balik. ekeke...

by the way, abang aku ni memang seorang grafik designer. oleh sebab design-design ni kerja dia, buat header aku ni berapa minit je pun. cekap-cekap. kalau tak pecaye tengoklah sendiri blog abang aku. [link]

bilalah aku nak power photoshop ngan illustrator ni.. hehe. sesiapa nak dapat khidmat designing atau yang berkaitan dengannya bolehlah contact abang aku kat blog dia. nak bagi no telefon macam over pulak. hehe.. ok la tu je... =)

0 pengkritik:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment